Reklama w sieci – agencje reklamowe

Reklama w sieci – agencje reklamowe

Reklama jest podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa, o czym przypomina nam stare przysłowie reklama dźwignią handlu. Globalna sieć, jaką jest Internet jest aktualnie świeżym miejscem do szukania klientów i promowania swoich usług dużej ilości osób w bardzo krótkim czasie. By z dobrym skutkiem wypromować swoją firmę w sieci nie wystarczy współcześnie stworzenie prostej strony www. Realizowanie skutecznych kampanii reklamowych i tworzenie efektywnych działań marketingowych wymaga olbrzymiej wiedzy i doświadczenia. Dlatego warto to powierzyć profesjonalnej firmie.

Na rynku działa wiele agencji reklamowych, które pomogą nam w prowadzeniu skutecznej kampanii reklamowej. Oprócz dużych firm na rynku funkcjonują także małe, lokalne agencje, których podstawową zaletą jest znajomość lokalnego rynku reklamy.

Aby reklama była skuteczna musi być odpowiednio ukierunkowana. Dlatego ważne jest precyzyjne określenie grupy docelowej naszego produktu czy usługi. Specjaliści z agencji reklamowej dokonają za nas analizy potencjalnych odbiorców i do jej wyników dostosują działania marketingowe. Stworzą takiplan kampanii reklamowej, aby jak najprecyzyjniej i jak najlepiej trafiła do pożądanego klienta. Z ciekawymi kampaniami reklamowymi można się zapoznać tutaj: http://www.3a.com.pl.

 

Galeria reklamowa

Jeżeli chcemy aby nasza firma szybko i prężnie się rozwijała, powinniśmy pamiętać o profesjonalnej i skutecznej reklamie. Dlatego warto w skorzystać z doświadczenia i umiejętności specjalistów w agencji reklamowej. Pomogą oni nam zaplanować profesjonalną kampanię reklamową i wdrożyć działania marketingowe trafiające precyzyjnie do naszych potencjalnych klientów, co jest niezwykle istotnym problemem. Skuteczna reklama jest obecnie podstawą każdego szanującego się przedsiębiorstwa.

Konkretna agencja reklamowa zajmie się zarówno grafiką na stronie internetowej naszej firmy jak i zaprojektuje i pokaże nam gotowe projekty reklam tworzące galerie reklamową.

Ponieważ rynek reklamy jest w Polsce bardzo rozbudowany i liczba funkcjonujących agencji reklamowych jest ogromna, warto wcześniej zajrzeć na ich witryny internetowe w celu zapoznania się z dotychczasową działalnością firmy, jej sukcesami oraz sytuacją finansową. Na stronach tych zazwyczaj dostępne są galerie reklamowe, które przedstawiają dotychczasowe osiągnięcia konkretnej agencji reklamowej, a na którą składają się zdjęcia reklamowe.

Firmy chcą poinformować swoich klientów, że ich produkt jest najlepszy – i to właśnie fotografia reklamowa musi temu sprostać. Dopracowane aranżacje reklamowe z artystycznym zacięciem potrafią stworzyć arcydzieło z czegoś prostego.

Reklama ambientowa McDonald’s

Niestandardowe formy reklamy zaskakują nas na każdym kroku. Ich przewagą nad tradycyjnymi środkami reklamy jest fakt, że angażują potencjalnego klienta wzbudzając jego zainteresowanie.

Reklama ambientowa polega na wykorzystaniu przedmiotów codziennego użytku w niekonwencjonalny, zaskakujący sposób. Popularną firmą, która korzysta z tego typu reklamy jest McDonald’s. McDonald’s przeprowadza na całym świecie niestandardowe akcje, które mają intrygować i angażować konsumentów. Czasami jest wesoło, a zawsze bardzo ciekawie.

Przykładem reklamy ambientowej zastosowanej przez McDonald’s była akcja „darmowy parking”. Zorganizowana została z producentem gry Monopoly w Kanadzie. Dzięki niej kierowcy mogli skorzystać z bezpłatnego parkingu. Całość wspierała kampania outdoorowa w okolicach darmowych parkingów, a darmową promocję marki McDonald’s i Monopoly zapewniały rozgłośnie radiowa, które kierowały kierowców do bezpłatnych sfer parkingowych.

W celu promocji darmowej kawy na przystankach wmontowano w tradycyjne nośniki reklamy urządzenia generujące parę, która po włączeniu pozwalała dojrzeć napis.

W Londynie, w centrum, McDonald’s zamontował ogromny interaktywny billboard LED. Miliony ludzi miały okazję go obejrzeć, a także zrobić sobie zdjęcie na jego tle tworząc śmieszne obrazy. Kampania udała się bardzo dobrze, a ludzie publikowali swoje fotografie na portalach społecznościowych.